DEDEK family

DEDEK family

pondělí 7. června 2010

Oslavy MDD

S přesvědčením, že máme nejlepší děti na světě jsem se letos těšila na MDD,jakoby to byl i můj svátek a společně s Danem jsme naplánoval, že děti vezmeme do Letňan na tobogán pořádně vyřádit. POdařilo semi i utéct z práce dřív, tak abychom to všechno pěkně stihli a vyrazila nejdřív pro hóňu a pak pro Kačenku. No ale když jsem se vraceli zpátky do auta a viděli rozbité okýnku a prázdnotu pod místem pro spolujezdce, bylo mi jasné, že žádný oslavy se nekonaj. Prstě nás nějakej šerednej kradač okrad, a hlavně poničil auto za 12 tisíc korun, mě sebral tašku a doklady a.... prostě všechno. Zbyly mi klíče, telefon a papíry od auta ( naštěstí). Takže oslavy MDD? Policie, prohledávání odpadkových košů, blokování karet a smutek, proč pro pár korun musí být tolik škody. Možná tohle byl vážně můj poslední den dětí, od toho dne jsem totiž ztratila část naivity, že mě se tohle nemůže stát. Může. Jsem dospělá.

Žádné komentáře:

Okomentovat