DEDEK family

DEDEK family

středa 21. července 2010

ŽAMBERK!!!!




Tak už je to za námi a já se jenom smutně ohlížím. Jasně byla to dovolená o dětech a pro děti, ale já jsem si to krásně užila taky. V sobotu jsem ještě pobyli u Majdy na Suchdole - projeli jsem se s Danem na skútru, zahráli pinčes a popili mochito a v neděli ráno jsme se - už jen já a děti - řítili po hradecké dálnici vstříc novým zážitkům. Kemp mě hned na první pohled dost vyděsil, ale už na ten druhý se mi líbil moc a na ten třetí jsem se do něj zamilovala. Ubytovali jsem se v chatičce, došli si na hranolky a odpo vyrazili na koupaliště ( což byla v různých podobách náplň všech dalších dnů). V pondělí jsme přidali ještě cyklovýlet, úterý taky, jen jsem už kvůli úspoře času vynechali spaní a dorazili Šamani, ve středu hrad Potštejn, čvrtek si protáhli hrou minigolfu a v pátek se rozloučili se Šamana a přivítali rodinu Švoncovic. V sobotu jsem ještě naposledy zamířili na koupaliště, ale už zbalení a poté co si děti vyzkoušeli aqua-zorbing vyrazili domů. Snídani od 3. dne zajišťovala donášková služna Hóňa a nutno říct, že počet rohlíků i množství utracených peněz bylo každý den bez semenšího škobrtnutí 16 za 4!
Každej den se Hóňa osměloval víc a víc ve vodě, na konci pobytu už drantil po tobogánu úplně jistě a i doplaval poté, co sjel do vody. Káťa už od čvrtka zkoušela plavat bez kruhu a i když se ji to zatím příliš nedařilo, snažila se moc a moc a jako vždy byla nejméně konfliktí člen posádky:).
Prostě krásná dovča s parádníkama!


Žádné komentáře:

Okomentovat