DEDEK family

DEDEK family

neděle 28. listopadu 2010

Kongres

Tenhle týden jsem pracovně prvně opustila rodinu - i když je to nesmysl, protože trávím v práci i víkendy - takže spíš jsem jako vždy opustila rodinu a vydala se na Slovensko na neonatologický kongres. Byla to moje první veřejná prezentace posteru, tak jsme tam s Anetkou odjižděly celý nervózní, jakže to dopadne. Nakonec to nedopadlo nijak katastrofálně, přežily jsme. MOžná i o kus líp než Dan, toho jsem našla sklíčeného doma, zničeného jednak dětmi a druhak jejich chorobou. Oba dva jsme změřila a ještě před tím, než jsme s Danem to přežití oslavili jsem si vyjednala pátek off, neb oba měli přes 38,5C. Takže jsme doma s námi je tu pan kašel, paní rýma a občas přijde na návštěvu tetka teplota. Příští týden se to ale zlomí a už v neděli jedem lyžovat!

Žádné komentáře:

Okomentovat