DEDEK family

DEDEK family

neděle 6. února 2011

2 víkendy v Praze

Minulý i tento víkend jsme zůstali v Praze a moc se to vyplatilo: Minulý víkend byla zima zimoucí, ale my jsme vyrazili do Koťátka oslavit první narozeniny Óni Hroudy. Bylo to tam pěkný a povedený a udělali jsme si tam moc pěkný hrníčky - ještě jsme je teda neviděli, ale určitě pěkný budou. Měla jsem s dětí radost, byli samostatní, usměvaví. Objednávali si co chtěli, chodili smai čurat, prostě pohoda od začátku do konce. V neděli jsme dopo byli na stěně - Honzík vylezl bravurně stěnu vedle žirafy a Kačka vyhopskala několikrát na opici a zas dolů. Po spaní jsme se vydali do centra na niklovu výstavu Play v Mánesu . Čekala jsem, že se spíš pobavím já, ale naonec to byly 3 hodiny bez sekundy nudy!!!! Nádhera vivat! Ať žije nápad, hra a konstrukcionalismus!
Včera jsme zase odpo strávili v lanovce na Petřín a sbíháním Petřínu do Švandova divadla na Buchty a Loutky. celá akce slavila úspěch, včetně několika Honzovýcj karambolů, kdy ani nehlesl: Kačenka si celou dobu z kopce zpívala a držela mě za ruku - abych se nebála:)). Buchty byly prima, děti taky. Celé to byl parádní den.
A večer u nás ještě spaly Koudelky, takže večer dobrý, den dobrý.
Dneska jsme měli dopo domluveno s holkama podniknout něco přiměřeně počasí a protože bylo nezvykle teplo - 10C, vzali jsme koloběžky a prošly se kolem Vltavy do ZOO na medvědy a zpátky ke kanálu. S dětmi nebyl problém nikdo nefňukal, neplakal, nikdo se nepřel - všichni se dohodli, podělili, poblbli si. A já si super užila Zuzku! další den jak fík!

Žádné komentáře:

Okomentovat