DEDEK family

DEDEK family

sobota 23. července 2011

Samá chvála

Už druhý den vytrvale halekám: Máme nejlepší děti na světě! No není snad neuvěřitelný, že ačkoliv je Dan ve čtvrtek v noci přivez z chaty, šly spát pozdě a vstávaly brzo. Tak i poté co jsme se já vracela ze služby už stály na balkoně a vesele mi s Danem vítali. Pak přišlo na řadu muchlování se a pak pohádka a přípravy na loď. Páťa nás potažmo pozvala na loď PSP na výlet na Vltavu a jelikož se večer konal koncert Kusturici s Bártou na Vltavě, měli jsme spojit výletničení s kulturou. Můj problém lehce byl, když jsme se dozvěděla, že vlastně nevýletničíme, ale že pracujeme a naše loď bude zahánět ty poslední loďky na vodě do přístavu a taky když k nám přistoupili další 2 boxeři ( Nik dělá do boxu) s jejich manželkami a dětmi. Člověk už viděl a zažil leccos, ale hloupost zabalenou do svalů a oděnou do cizích značek, to si teda musím dávkovat! ještěže tam nebyl Dan:)). Já tohle předsi jen ještě vydejchám. No bez ohledu na osazenstvo lodi (např. když se mi ptali, kdo je ten Emir Kusturica - povídám jim to, a ten chlapík na to: Jo jasně, někdo jako Viewegh!!!!!!) byla projížďka po Vltavě parádní! Dokonce i Honzík řídil velkou loď! A koncert plnej energie, nabitej! A děti tancovaly, smály se a užívaly si radost asi až do půl 10, kdy během pár minut padly na připravený lehátka a děsně rychle usnuly. RADOST POPRVÉ!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat