DEDEK family

DEDEK family

neděle 4. listopadu 2012

Náročný ale krásný víkend, první v listopadu

Pátek oslava - viz článek oslava:), v sobotu na chatu, kde jsme likvidovali ořechy, které tandem M+M nechal zkrátit v minimalistickém pojetí - takže naše naše podořešákové sezení se scvrklo na stoleček u dvou troseček ( nicméně to prý doroste), Honzík se při tom sekl do ruky,já do nohy, ale stejně jsme sekali a  pomáhali seč nám síly stačili, abychom  těsně po proplakaném obědě ( šafářské kotlety jsou snad hitem od 10 let, do té doby pořád povede rajská) skočili na kola a vydali se vstříc zabahněném,u lesu- Po hodině a pul jsme se vrátili na chatu ( později jsem zjistila, že za tento čas se nám podařilo ujet rekordních 6 km a to jsme opravdu i část cesty jeli na kolech!!!!) a vyrazili do sauny na Palmici. Noc měla být strávena u Čvančarů, ale bohužel se nekonala. Neděle pak fotbal, fotbal, fotbal!!! ( viz článek) a ještě poté bazén Duo na Proseku. Večer naštěstí žehlil Dan, já jsem už nebyla schopná nic kromě toho si nalejt dvojku a začít popisovat všechno, jak to vlastně bylo, než se mi to vykouří z hlavy.......

Žádné komentáře:

Okomentovat