DEDEK family

DEDEK family

neděle 21. července 2013

Nešťastný červen

Červen se mi nějak nevyvedl. Jedna už od konce května bylo ošklivo, zamračeno a pršelo, takže energie, kterou si člověk sliboval od příchodu jara se nějak nekonala. Zvedla se voda ve Vltavě, povodně se rozlily po celé Evropě a z původně slibného zásahu UOOZ na paní Nagyovou a kmotry z ODS se vyklubal pád vláda.  Já jsem se taky v těch tragédiích nedržela při zemi. Njeprve se mi nějak udělalo špatně - a skončilo to APPE se třema dírkama do břicha a se -  po anestezii - naprosto rozhozenou psychikou. Jakobych to nebyla já, přišla jsem si ( a bohužel i všem okolo) jako pěknej hlupák. Nicméně, jelikož břicho srůstalo, jak mělo, jsem se vydala 21. června na tradiční volejbalový turnaj Bulovky a nešťastně se tam srazila s Čendou. Následkem toho střetu byla zlomená záprstní kůstka, další operace, další narkóza a sádra. Nicméně co předchozí narkóza poškodila, téhle se podařilo reparovat a alespoň po psychické stránce jsem na tom byla líp...
Teď jak to píšu, jsem už první den bez sádry ( po 4 nedělích!!!), kost je pořád nakřivo, musím nosit ortézu, ale snad se hojím. Takže letošní volejbalové léto teprve začne:)! 

Žádné komentáře:

Okomentovat